ilonakloesen.reismee.nl

Rustig weekje en een ervaring rijker, naelijk de colorrun

Ik hou het allemaal wat minder bij, omdat grotendeels de dagen hetzelfde eruit zien en ik vanaf nu af aan alleen de bijzondere dingen gaan beschrijven.

Woensdag 12 november zijn we met Sally, Ryder, Elissa, Haylee, Belinda (zus van Sally) en Brody naar een zwembad gegaan.. was erg gezellig en leuk, heb me prima vermaakt met de kinderen..
Vrijdag 14 november
Vandaag de stad in geweest, helaas was het erg bewolkt.. ik had afgesproken met de 2 Amerikaanse meiden die ik had ontmoet in Sydney, helaas reageerde die niet meer..
Ik was bij een backpackershostel om te bespreken wat voor leuke dingen er allemaal nog meer is te doen in Melbourne en toen ontmoete ik wat backpackers, eventjes een drankje met ze gedaan en ben rond half 11 naar het station toe gelopen, het ziet er in het donker anders uit dan in het licht, dus ik was verdwaald, uiteindelijk de trein van 12 uur s'nachts kunnen pakken.. hihi
Zaterdag 15 november
Deze dag met Rebecca afgesproken en heb ik alvast kerstcadeautjes gekocht voor Ryder en Elissa, nu alleen nog iets leuks voor Haylee, Sally en Baden.. Umh maar heb nog niet echt een idee wat!
Rebecca is ook een au pair, ze komt uit Duitsland en woont aan de andere kant van Melbourne city.. dus heb 50min in de auto gezeten om bij haar te komen.. woow wat een drukke stad met veel wegen zeg, maar het is naar 4x verkeerd te hebben gereden gelukt om bij haar te komen hihi
dus weer een ervaring rijker!
Mocht daar blijven eten, dus heb samen met haar host parents, grandma, grandpa en nog een grandma gegeten.. wel apart en uniek om zomaar bij mensen te blijven eten die je nog maar net kent, maar goed was erg gezellig met natuurlijk een flesje bier en heb heerlijk gegeten..
Opeens regende het erg hard en was het een soort van noodweer.. In de stromende regen weer helemaal terug gereden, ik zag op een gegeven moment de strepen op de weg niet eens meer..
Zondag 16 november
Half 8 in de auto, om 8 uur in de trein te zitten naar the flemmington race cours, daar is waar de colorrun werd georganiseerd! Het regende helaas nog steeds, dus hoopte dat het gauw beter weer werd.. Eenmaal uit de trein was het gelukkig droog en kon ik de colorrun gelukkig droog gaan rennen:)
Ik had via facebook afgesproken met meiden om samen als een team te gaan rennen. uiteindelijk gevonden, moest ik even mn kleren en andere spullen pakken voor de colorrun en waren ze al weg! Vond ik erg jammer! Dus had dit weekend niet echt geluk met nieuwe ienden maken! Ik hoop dat er gauw verandering in gaat komen, want vind het wel leuk om in het weekend leuke dingen te gaan doen met andere, mag ook local people zijn, hoeft niet perse au pairs te zijn..
Volgende week zaterdag is het vervroegde birthday party van Ryder, ben benieuwd

Reacties

Reacties

René

Leuke dingen zeg! En je gaat ook helemaal gekleurd door het leven ;)
Nu nog wat mensen ontmoeten waar je van op aan kunt! Komt vast helemaal goed in zo'n gastvrij land!
Geniet er van!!

lyan

Hey Meis!

Weer leuk om wat van je te lezen! Klinkt goedd allemaal hoor. De foto's die je op fb hebt geplaatst waren ook weer fantastisch:)

Ik wil "even" langskomen om je te knuffelen:)

Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active