ilonakloesen.reismee.nl

Baby zwemmeen voor de rest een normaal, gezellig weekje

Deze week heb ik het wat meer bijgehouden!

Het is weer maandag, dus het school ritueel begint weer! Ryder klaar maken om naar school te gaan en Elissa voor haar gymles.
Omdat het allemaal nog even wat wennen is om weer naar school te gaan naar de zomervakantie, brengt Sally de kinderen de komende tijd eerst naar school. Haylee lag nog lekker te slapen. Eenmaal wakker heeft ze gelijk zin aan een fles en daarna lekker brinta.
Het was echt een super warme dag vandaag, zonnetje scheen heerlijk, dus ondertussen kleurt mijn huidje ook weer wat bruiner! Ik krijg tussen de middag meestal een paar uurtjes vrij, dus ik heb mijn sportkleren aan gedaan en heb fanatiek weer een stuk gelopen en dit keer in het mooie gebied om het lysterfieldlake heen! Ik zag ook weer een wilde kangeroo :)
Eenmaal terug van het stukje lopen rond het lake, wilde Ryder graag zwemmen, het water was echt heerlijk warm!
S'avonds mee geholpen met het avond ritueel dat bestaat uit; helpen met het warme eten, in bad doen, afdrogen, aankleden, boekje voorlezen, tanden poetsen en naar bed toe brengen! Nou de dag is weer voorbij gevlogen zeg!
Dinsdag
Ryder en Elissa naar school. sally brengt ze, ik met Haylee, s'middags even 3 uurtjes vrij, eventjes het winkelcentrum ingegaan, want het was buiten 36 graden, te warm om iets te gaan doen.. Eenmaal thuis lekker met Ryder gezwommen, Sally naar hot yoga, en het avond ritueel in mijn eentje, wat soms best wel zwaar is, want de kinderen luisteren best slecht!
Woensdag
Ryder naar school gebracht, daarna koffie opgehaald, toen naar station Hawthorn gereden, was geen pakeerplek meer, toen naar Burnley station gereden, kon ik auto maar 4 uur lang pakeren, dus snel snel naar de stad, Pill (is een vrouw van de organisatie travelactive die veel leuke trips aangeboden heeft om te kunnen gaan doen) gevraagd om advies.. Ga zondag 8 tot en met woensdag 11 maart naar de ayers rock, super veel zin in.. Ga nog even over nadenken wat ik ga doen als de familie 9 dagen op vakantie zijn bij de fiji eilanden.. Ga ik of 12 dagen naar new zealand, of dat geld besparen, zodat ik iets langer kan reizen in Azie? Vind het moeilijk, dus ga er nog even over na denken..
Mee geholpen met eten, bad, pyjama, boekje voorlezen, mama van Sally bleef ook mee eten..
Donderdag
De kids waren een beetje moe van de dag ervoor, dus 7.15 heb ik ze uiteindelijk uit het bed gekregen, ontbijt geven, haar doen, tanden poetsen, zonnebrand creme opsmeren, schoolkleren aan en Sally ging ze naar school brengen.. En daarna ging Sally naar de kapper(3 uur duurt dat hier!)
Ik haylee omkleden, eten geven, nog even spelen en rond half 10 op weg naar het zwembad om een half uurtje met Haylee te gaan zwemmen! Ik vond het helemaal geweldig en Haylee schatterde het uit van het lachen, dus zij had het ook helemaal naar haar zin.. Onderweg naar huis, was Haylee zo moe dat ze in slaap viel tijdens het auto rijden..
Eenmaal thuis, de slapende Haylee naar bed gebracht en heb ik even tijd voor mezelf.. Lekker dagje al zeg ik het zelf!
Vrijdag de laatste dag van de week, voordat het weekend is!
De kinderen zijn altijd vrij op vrijdag, dus dan kunnen ze iets langer uitslapen voordat ze naar zwemles moeten! Ik moet er dus voor zorgen dat ze rond 9 uur klaar zijn en dat ze kunnen vertrekken naar zwemles.
Daarna mag ik oppassen op Haylee! Eten geven, aankleden, haar doen en wat met haar spelen.. Als Sally terug komt met de kinderen, neemt ze iedereen mee en gaan ze even een paar uurtjes naar opa en oma en gaat Ryder naar speech therapie (eventjes de Nederlandse vertaling hiervoor kwijt, hihi)
Daarna had ik lekker wat uurtjes vrij! Het was heerlijk weer, dus ik dacht ga naar het strand.. Eenmaal 25 km later en ik lag op het strand, de zon weg! Hij kwam niet meer terug, dus ik ben maar weer op tijd naar huis gegaan!
Rond half 6 ging Sally naar een etentje met vriendinnen, dus ik heb de rest van het avond ritueel in mijn eentje gedaan en gewacht tot dat Baden thuis kwam van zijn werk.
Rond een uurtje of 7, begon het onweer, bliksem en regen! Voor het eerst sinds ik hier ben was het best erg! Stroom viel af en toe uit, lekkages in het huis, dus overal emmertjes neer gezet. Baden was iets later terug van zijn werk, hij had er 2 en een half uur over gedaan, tot dat hij pas thuis was, omdat de stoplichten uit waren gevallen en het natuurlijk erg druk op de weg is! Er is echt veel regen gevallen!
Vandaag weekend, zaterdag het heeft de hele nacht geregend en het blijft ook wel even regenen.. Ik ben rond 1 uur naar Tarryn gegaan om wat advies te krijgen over Indonesië en Azië, want ik wil naardat ik klaar ben met au pair zijn nog verder reizen! Ik heb zoiets van ik ben hier nu toch, kan ik net zo goed verder gaan reizen! Dus ik heb veel informatie gekregen en nu moet ik zelf nog even gaan uitstippelen waar ik precies allemaal heen wil! En ik moet ook nog even regelen een inenting en malaria pillen..
Was erg gezellig met Tarryn, ze was zo enthousiast dat ze zelf ook alweer zin had om er heen te gaan! Vind het best spannend, om daar in mijn eentje naar toe te gaan, maar ik ontmoet daar genoeg mensen die hetzelfde doen als mij, dus moet het haast wel goed komen! Van de week maar even een dagje eruit prikken dat ik het echt even goed ga uitpluizen waar ik allemaal heen wil enz..
S'avonds heb ik weer gezellig met Megan en haar ouders dumpling gegeten, heerlijk!
En toen was het alweer zondag! De week vliegt weer voorbij zeg!
Vanmorgen vroeg opgestaan, rond een uurtje of 6 ging mijn wekker.. Vanaf Megan haar huis gelopen naar de start van een sponsorloop voor kinderen met een speciaal syndroom! Dus heb alweer sportief 13,5 km gelopen in een mooie omgeving!
Ik was schijnbaar erg moe, dus ik ben in slaap gevallen en 3 uur later werd ik wakker, had ik dus schijnbaar nodig!
Rond half 6 had ik Nadene opgehaald en zijn we naar St Kilda geweest en hebben we daar lekker gegeten en een drankje gedronken..
Ik ben weer benieuwd wat ik volgende week ga beleven..

Reacties

Reacties

geeske

Wat een leuke verhalen iloon! Blijft leuk om te lezen. Geniet van je leventje daar.
xxx

Dennis

Hey zusje

Weer een drukke week zo te lezen...
Ga maar goed bedenken waar je reis nog verder naartoe gaat, super tof en idd gewoon doen, want je bent er nu toch.

Geniet nog maar lekker dikke kus

Wendy

He meid, weer een leuk verhaal! Je vermaakt je nog steeds goed zo te horen. Spannend, alle voorbereidingen voor het reizen! Maar idd... er zullen genoeg mensen zijn zoals jij die hetzelfde doen en dan leg je al snel nieuwe contacten. Ik ben ook weer benieuwd naar al je leuke foto's ????.

Veel liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active