ilonakloesen.reismee.nl

Drukke week met weer veel nieuwe leuke dingen

Deze hele week is totaal anders dan de andere weken, want de kinderen hebben zomervakantie, dat betekend dat we elke dag bijna leuke activiteiten in gaan plannen om met de kinderen te gaan doen!

Vanaf nu sta ik elke dag rond half 8 op en zorg ik dat de kinderen rond 9 uur klaar zijn, zodat we ergens heen kunnen en dat ze in een gewoon ritme blijven.. S'avonds zo nu en dan pak ik de kerst cadeautjes in van Ryder, Elissa en Haylee, ik kijk echt mijn ogen uit hoeveel cadeautjes de kinderen wel niet krijgen! Ik ben nu wel een beetje klaar met cadeautjes inpakken, maar er moeten nog zoveel meer worden ingepakt! Maar ik vind dat de ouders zelf ook wel wat mogen in gaan pakken.. Nog 10 dagen en dan komt de kerst eraan, heb eigenlijk nog steeds het besef niet!
Maandag 15 december
Vandaag zijn we naar een soort van dierentuin geweest, niet heel groot, maar wel veel bijzondere dieren gezien! De kinderen vonden het erg leuk..
Koala's eindelijk van dichterbij kunnen bekijken en de walibie's kwamen ook wel erg dichtbij.. Ik hoop dat ik hier ben, nog eens een koala zou vast kunnen houden!
We hadden ook een vogelshow gezien, de vogels vlogen door het publiek heen, je moest bukken anders vlogen ze zo tegen je aan! De kinderen vonden het geweldig..
Dinsdag 16 december
Sally had vandaag veel afspraken, dus ik was grotendeels alleen met Elissa en Ryder.. Ik heb een huisje gebouwd met ze van de kussens van de bank, ze vonden het helemaal geweldig! S'middags was het erg warm, dus heb de hele middag lekker in het zwembad gezwommen met de kinderen.. Sally kwam later dan verwacht, dus ik heb de kinderen ook in bad gedaan en met de kinderen avond gegeten, daarna was Sally er ook weer!
Woensdag 17 december
Vanmorgen meegeholpen met de kinderen aan te kleden en klaar om samen met Sally voor de laatste x naar zwemles te gaan, ik pas ondertussen op Haylee.. Nadat ze terug kwamen van zwemmen, had ik voor iedereen weer een lekker broodje klaar staan, daarna had ik even paar uurtjes vrije tijd voor mezelf.. Ik heb me prima vermaakt in het winkelcentrum en heb weer van alles gekocht, nu maar weer even wat rustiger aan doen met mn geld! Want zo goedkoop is het hier ook weer niet!
Donderdag 19 december
Vanmorgen met de kinderen buiten gespeeld, stoepkrijten en anderen leuke dingen doen, want het was heerlijk weer! S'middags naar de lunch moest ik me maar weer omkleden, want het was een stuk kouder en later op de dag zou het flink gaan regenen, wat ook het geval was! Elissa en Ryder in de auto, want Ryder had een verjaardagsfeestje van een klasgenootje bij de mc Donalds.. Ik meende dat alle verjaardagen zo groot worden gevierd als Ryders verjaardagsfeestje, maar dat is dus het niet geval! Ryder had het super naar zijn zin en Elissa ook! Eenmaal thuis, moest Sally weg samen met Haylee..
Elissa en Ryder hebben zich prima vermaakt in hun grote verrassing! Ze hadden namelijk van kerst/papa&mama een grote houten speelhuisje gekregen met een glijbaan!
Vrijdag 20 december
Het is alweer bijna weekend, de tijd gaat echt heel snel zeg!
Heb met de kinderen tot een uurtje of half 1 vermaakt! Daarna zouden 2 vriendinnetjes van Ryder te komen spelen, maar 1 van de kindjes was gebeten door een hond en moest naar het ziekenhuis! Dus Ryder was helemaal overstuur en verdrietig dat zijn vriendinnetjes niet meer kwamen! Dus heb ik mezelf maar even op geofferd en ben samen met Ryder naar time zone gegaan, daar kan je allemaal spelletjes doen en daarna een ijsje gegeten! Was zijn dag toch weer een beetje goed gemaakt!
Eenmaal thuis mijn spullen gepakt en de auto ingestapt om vervolgens naar Matty zijn huis te gaan! Matty is een vriend van het broertje van Baden..
Gezellig nieuwe mensen ontmoet, Bridgett en Simon! Was een harde wind, maar zonnetje scheen lekker, dus we hebben eventjes een heerlijke duik genomen in de zee en ik had ook maar gelijk even een foto gemaakt met mezelf in een bikini met een kerstmuts op het strand! (Ook een beetje om jullie jaloers te maken, hihi)
S'avonds heerlijk uiteten geweest bij een Vietnamese restaurant samen met Xavier, Mila, Lucky, Simon, Bridgett en Mila en daarna nog eventjes een drankje gedaan in St Kilda beach wat erg gezellig was!
Zaterdag 21 december
Deze ochtend dacht ik echt, ooh ik heb geen kinderen om me heen en kan lekker uitslapen, was helaas niet het geval, want Matty en Simon waren alweer vroeg op en daar werd ik dus wakker van! Maar kreeg een heerlijk ontbijtje namelijk advocado op een broodje met een gebakken ei, bacon, kaas en ketjup, echt heerlijk ontbijtje was ik deze ga onthouden om thuis ook te gaan maken!
Rond 11 uur heb ik doei gezegd en ben ik in de auto gestapt om vervolgens weer naar huis te rijden, eenmaal onderweg zag ik een papiertje onder mijn ruitenwisser, owjeej een boete dus! Maar gelukkig wil Matty de boete voor mij betalen ($148,-) want hij parkeert hem normaal gesproken altijd daar en had nog nooit een boete gehad!
Zondag 22 december
Lekker uit kunnen slapen, eenmaal wakker even heerlijk gezwommen in het zwembad, want het was al behoorlijk vroeg erg warm! Rond 3 uur was ik bij Megan haar huis, Jamie vierde haar 25ste verjaardag en ik was ook uitgenodigd om te komen.. wat ik echt super lief vond! Ik heb gereden naar de stad en we hebben gezellig drankjes gedronken in een mooie club, was echt vet warm, voelde aan net als een vlindertuin! Het was erg gezellig en ik heb weer veel nieuwe mensen ontmoet!
Daarna door gegaan naar een andere relaxte club en daar no meer nieuwe mensen ontmoet en natuurlijk een chickenparmigiana gehad! Vet lekker en echt Australisch eten! Moet je echt een keertje proberen..
Nog 3 daagjes werken en dan heb ik heerlijk 3 weekjes vrij, eventjes geen kindjes om me heen!

Reacties

Reacties

linda

Hoi hoi wat een prachtige verhalen schrijf je. Je vermaakt je goed zo te lezen. Heel veel plezier nog en geniet straks van je vakantie. Liefs linda

Lydia

Hey lieve zus!
Zo te lezen vermaak jij je prima en geniet je van elke dag.
Wij hebben nu kerstvakantie en jij strakjes ook, heerlijk van genieten hoor!!! Veel liefs je zus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active