ilonakloesen.reismee.nl

Laatste paar daagjes school, ziekjes en zomervakantie

Maandag 8 december

Gelukkig was ik weer helemaal bijgekomen van t weekend! Vanmorgen ging de wekker rond half 7, maar ik was om 6 uur al wakker.. Ryder wakker gemaakt want hij sliep nog, aangekleed, tanden gepoetst, ontbijt gegeven en daarna proberen Elissa wakker te maken, alleen die sliep ook nog.. Maar ze wilde helaas niet voor de laatste x naar ballet.. Dus heb Ryder naar school gebracht en op de terug weg koffie meegenomen..
Eenmaal thuis, ging Sally naar hot yoga en kijken voor een cadeautje voor het zoontje van Kalep en Victoria, Kalep is het broertje van Baden! Ik ben erg benieuwd naar de baby Jordan Colin Ward, hopelijk gaan we gauw een keertje langs om te kijken!
Ik heb Haylee naar bed gebracht en met Elissa veel leuke dingen gedaan zoals; kleurplaat gekleurt, met de duplo, muziek gemaakt en gedanst, was een gezellige ochtend! Daarna een lekker broodje gemaakt voor Elissa en daarna wilde ze naar bed en Haylee werd net wakker en ik heb haar lunch gegeven. S'avonds heb ik alvast wat kerst cadeautjes ingepakt, naar 12 cadeautjes, was ik wel even klaar mee, morgen weer een dag! Ben s'avonds op tijd naar bed gegaan!

Dinsdag 9 december
Vanmorgen werd ik wakker met hoofdpijn, overal spierpijn en een zere keel! Was ik niet zo blij mee! Ryder voor de laatste x naar school gebracht voordat het zomervakantie is en Elissa voor de laatste x naar Toddle Gym geweest.. Ik zie echt vooruit gang in haar ontwikkeling, in het begin moest ze altijd mijn hand vast houden en nu doet ze al veel vanuit haar zelf! Denk dat het haar zeker goed doet, dat ze volgend jaar ook naar school gaat..
Rond 11 uur was ik thuis, nog even gespeeld met Elissa, broodje gegeten en Haylee nog een fles en daarna gingen ze allebei eventjes 1,5 uur slapen! En ik ook, want voel me nog steeds niet echt fit! Tot 6 uur opgepast en toen was eindelijk Sally thuis, ze had t eten klaar gemaakt en weg was ze alweer! Vond het echt een vermoeiende lange dag als je niet fit bent! Heb de kids in bed gedaan, eten gegeven, verhaaltje voorgelezen, tanden gepoetst en naar bed gebracht! Haylee was nog bij me, want die was nog niet moe! Ik was blij dat Baden een keertje op tijd thuis was, 8 uur en ben gelijk naar bed gedaan! Hopelijk voel ik me morgen beter..
Woensdag 10 december
Ik werd vanochtend zwetend wakker! Voelde me nog steeds niet zo fit, dus heb niet zoveel gedaan! Ik heb de kinderen mee geholpen met kleren aan te doen, ontbijten en toen konden ze met Sally mee naar zwemles.. Toen ze terug kwamen heb ik Elissa op bed gedaan en ging Sally met Haylee en Ryder ven weg en heb ik ook maar even geslapen.. Toen Sally terug kwam heb ik de rest van de dag niet veel meer gedaan!
Donderdag 11 december
Vanmorgen nog beetje last van mijn nek, maar voelde me een stuk beter! Ben naar een soort van Balorig geweest met ze en het was erg gezellig..
Zaterdag 13 december
Vandaag naar de 1000 steps gegaan en daar heb ik 6km door het regenwoud heen gelopen! Is erg mooi om er door heen te lopen.. Daarna ben ik met de auto naar het strand gereden! Was 28 graden en echt het zonnetje scheen heerlijk, lekker dagje!
S'avonds werd ik opgehaald door Nadene en haar vriendinnen, ik had Nadene ontmoet toen ik naar de kapper ging, zij had mijn haar geknipt en wilde wel eens wat afspreken!
Gezellig met 5 vriendinnen uiteten geweest en daarna op stap gegaan! Helaas houd ze niet zo van dezelfde soort muziek, maar goed ik heb me wel vermaakt!

Reacties

Reacties

mam

weer een mooi verhaal,gelukkig ben je nu weer een beetje beter. en heb je straks een paar weken vakantie

Yvonne

He meid, rot dat jij je niet lekker voelde. Gelukkig gaat het alweer een stuk beter. Je hebt het maar druk met de kindjes. Nog een paar dagen en dan is het kerst, ben benieuwd hoe het bij jullie toegaat. Kerst in de zomer, kan mij er niets bij voorstellen. Lijkt mij heel vreemd met het mooie weer. Wens jou en je "familie" een fijne kerst en een gelukkig en gezond 2015.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active