ilonakloesen.reismee.nl

December alweer

Deze week heb ik het eigenlijk niet zo bijgehouden! Probeer het volgende week weer wat meer bij te gaan houden.. Maar ben deze week wel even lekker naar de schoonheidsspecialiste geweest en een stukje van mijn haar eraf!

Maandag 1 december
Wat gaat de tijd ook alweer snel zeg! Het is nu gewoon alweer december en heb dat gevoel helemaal niet, omdat t hier niet zo koud is als ik normaal ben gewent rond deze tijd, nou vind het helemaal prima! Heerlijk dit weer!
Vandaag de kerstboom opgetuigd met de kinderen, vond het best vreemd, want buiten is het gewoon 27 graden en heb eigenlijk nog steeds niet het gevoel dat de kerst er bijna aan komt!
Woensdag 3 december
Vandaag vanaf 12 uur tot 6 uur alleen opgepast op Ryder en Elissa, heb samen met ze een broodje gegeten en daarna Elissa naar bed gebracht, zodat ze eventjes kon bijkomen, omdat ze vanmorgen weer zwemles had gehad!
Ondertussen samen met Ryder weer wat gebouwd van lego, zodra Elissa wakker was heb ik de auto gepakt en zijn we naar een soort van Balorig gegaan, erg leuk en de kinderen hadden het echt naar hun zin! En ik heb me ook prima vermaakt hihi
S'abonds het eten klaar gemaakt en met ze gegeten, daarna in bad gedaan en toen was Sally en Haylee ook alweer thuis, daarna pyjama aan, tanden poetsen, verhaaltje voorlezen en daarna lekker naar bed!
Zaterdag 6 december
Vandaag naar Stereo Sonic gegaan samen met Megan, Jamie, Jess, Ashleigh, heb me echt prima vermaakt, goeie dj's, lekker weer niet te koud en ook niet te warm en een geweldige sfeer! Veel nieuwe mensen ontmoet! Zulk soort dingen wil ik wel vaker doen in het weekend!
Naar het festival nog een afterparty gehad bij vrienden van Megan en Jamie, erg gezellig en een paar jongens gingen zelfs daar nog lekker draaien in de huiskamer!
Daarna de taxi naar het appartement genomen en was echt moe van de hele dag feesten! Ik heb op de bank geslapen, maar zo lekker lag dat ook weer niet!
Zondag 7 december
Ik was op tijd wakker en rond een uurtje of 2 uur, dat iedereen klaar was en bijgekomen van de dag ervoor heb ik iedereen naar stereo sonic gebracht, want t feestje was 2 dagen, voor mij was 1 dag wel genoeg! Zulk mooi weer is het vandaag ook weer niet, best koud voor een buitenfestival! Het blijft echt vreemd weer in Melbourne!
De rest van de dag een beetje relaxt en rustig aan gedaan, want maandag weer vroeg opstaan! Tot woensdag moeten de kinderen nog naar school en hun sporten uitoefenen en dan is het voor de Aussie people zomervakantie! Ben benieuwd wat voor leuke dingen we allemaal zullen gaan doen..

Patries en Mike

Hee dikke party-ganger!

Klinkt als een relaxt weekje met een top weekend.. Nu nog een half weekje en heb jij dan ook vakantie? Wij zijn benieuwd naar de foto's! Groetjes en dikke knuffel van hier! Xx

lyan

Heerlijkheid Iloon!
Je kunt waarschijnlijk niet wachten om de vakantie ook lekker een beetje rond te touren!
Miss u:)

Yvonne

Hè feestbeest, best wel vreemd dat de kerstboom in de zomer opgetuigd staat. Vooral met het mooie weer. Hier heeft het al een paar keer gevroren. Zet nog niet helemaal door maar het scheelt toch heel wat graden. Vandaag alleen maar wat miezerige regen. Niet iets om vrolijk van te worden. Zit jij er toch beter bij. Geniet van deze dagen. Zo te zien ben je daar ook mee bezig. Groetjes vanuit een koud, nat en donker Lemmer. XXX