ilonakloesen.reismee.nl

Weer een weekje voorbij, gaat snel!!

Ik hoop nog steeds dat jullie het leuk vinden om al mijn verhalen te lezen wat ik hier allemaal mee maak en hopelijk is het niet te lang dradig!
Ik ben gewoon alweer 6 weken weg! De tijd gaat echt zo snel en de dingen hier worden langzamerhand wat normaal/gewoontjes als je snapt wat ik bedoel:)! De dagelijkse dingen bedoel ik dan! Maar heb het alsnog steeds super naar mijn zin!
Wat ik wel bijzonder vond deze week dat er een vrouw langs komt om Denny het hondje te knippen en te wassen, daar had ik maar even een foto van gemaakt..
De kerst en oud en nieuw komt nu ook steeds meer dichterbij, maar dat gevoel heb ik helemaal niet, omdat het hier telkens warmer en warmer gaat worden.. Maar vanaf 1 december zetten ze de kerstboom al op hier, dus misschien krijg ik dan wat meer een kerstgevoel!

Maandag 24 november

Vandaag de hele dag regen (onweer, bliksem, lijkt wel noodweer!) dat is wat minder, maar we maken er weer een leuke dag van! Ik vind dat de weken voorbij vliegen, dat is denk ik wel een goed teken en betekend dat ik het naar mijn zin heb!
Vanmorgen Ryder naar school gebracht en daarna door met Elissa naar Ballet, dit keer ging alles goed en huilde ze niet.. Daar was ik blij om!
Ik heb gezellig met Elissa geverfd en toen ik Ryder van school heb gehaald, veel lego in elkaar gezet.. Want hij had wel heel veel lego gekregen voor zijn verjaardag!
S'avonds aten we pas rond een uurtje of half 9, ik vond het een beetje laat en was eigenlijk al over mn honger heen, dus ik heb niet zoveel gegeten..
Woensdag 26 november
Vandaag was het bewolkt en 20 graden, ik heb heerlijk uitgeslapen en daarna de kinderen, aankleden, eten gegeven en tanden gepoetst, zwemkleren aan en dan kunnen de kinderen naar zwemles samen met Sally.. Ik bleef thuis om op Haylee te passen! Toen ze terug kwamen ben ik met de auto naar the 1000 steps gegaan, erg goeie workout in een mooie omgeving, wauw! Echt een subtropisch regenwoufd.. Ga ik nog wel eens vaker heen, want het is erg dicht bij!
Toen ik terug kwam was Belinda (zus van Sally) er ook met haar 2 kinderen, ze had sushi voor me mee genomen, erg lekker zeg en vult goed! Ik was net op tijd terug van mijn workout en het begon keihard te regenen!
Donderdag 27 november
Nadat ik Ryder naar school had gebracht ging ik gelijk door naar de shoppingcenter hier in de buurt en heb mijn nageltjes mooi laten doen en heb mijn wenkbrauwen laten epileren met een touwtje!
S'avonds vanaf 5 uur heb ik alleen op de kinderen gepast, heb ze eten gegeven en de fles, in bad gedaan, pyjama's aangedaan, tanden gepoetst en daarna Haylee in bed gedaan en daarna Elissa.. Tijdens het naar bed brengen van Elissa, kwam Ryder naar me toe dat hij zich niet zo lekker voelde! Ik zei gaan maar gauw naar de wc, ik kom eraan!
Paar tellen later kwam die weer naar me toe, overstuur! Alowha (zo noemt hij mij, schijnbaar is mijn naam uitspreken best moeilijk) ik heb overgegeven! Dus ik zo kijken, ow dacht val mee, kijk nog iets verder ligt het van de ouders hun slaapkamer tot aan zijn slaapkamer een hele spoor van kotst! Bah en stinken ook! Dus ik Sally bellen, Baden kon er gelukkig elk moment aankomen zei ze, ik moet echt even verder met al mijn kerstcadeautjes..
Ik wist niet zo goed waarmee ik het schoon moest maken, dus had gewacht tot dat Baden terug kwam van zijn werk!
Zegt ie gadver wat een lucht en wat een kotst! Ik heb een oplossing, dus hij doet een spray en het ruikt wat frisser, zo nu kan je het opruimen zegt hij! Vond ik echt niet leuk! Met kokhals neigingen heb ik al het kotst opgeruimd! Ik vind poep toch minder vies, besef ik me nu! Hihi
Vrijdag 28 november
Wekkertje ging om 8 uur, kleren etc aan en dan de kinderen klaar maken, zodat Sally samen met de kinderen in de auto op weg naar Ryder zijn speecht therapie kan, maar dit keer was de leraar ziek, dus gingen ze gelijk door naar Grandma and Granddad..
Ik ben rond 12 uur met de auto naar een dorpje verderop gereden om zo de trein te pakken naar de stad, helaas reden de treinen op 1 of andere manier niet, dus ben naar een dorpje verderop gereden en daar de tram gepakt naar de auto! Was echt heerlijk weer en heb wat rond gelopen en de gratis bekende tram gepakt in Melbourne city, erg toeristisch, maar wel leuk om zo wat meer te zien van de stad!
S'avonds afgesproken met Megan en haar vrienden om naar de noodle market te gaan.. Dat is een soort van festival tentjes met allerlei soorten eten van landen hier rondom Australie, erg gezellig, druk, leuke muziek en heerlijk eten!
Zaterdag 29 november
Uitgeslapen en lekker relaxt niet zoveel gedaan! Echt heerlijk weertje, met veel zin en een fris windje erbij! Ben in mijn eentje naar de sky high gereden, wauw wat is dat een mooi uitzicht over Melbourne heen zeg en ook erg leuk weggetje om naartoe te rijden.. Alleen op zulk soort momenten mis ik gewoon iemand bij me om het mooie uitzicht te kunnen gaan delen.. Heb er helaas niet zo goed een mooie foto van kunnen maken, maar eigenlijk moet je het ook met je eigen ogen gaan bewonderen!
Zondag 30 november
Echt lekker even kunnen uitslapen en het was echt perfect weer! Zonnig weertje en een fris windje 34 graden, heerlijk! Om 12 uur had ik afgesproken met Morgan om naar St Kilda beach te gaan! Was erg gezellig, hebben samen geluncht, een heerlijk pizza gedeeld en daarna lekker langs het strand gelopen en daarna relaxt in het gras gelegen en relaxt! Andere x maar lekker een bikini aan en zwemmen maar..
Rond 6 uur was ik thuis en ben ik maar even naar de supermarkt gegaan om wat lekkers te gaan halen om te eten voor vanavond, want de familie was nog niet thuis! Voor de rest lekker relaxt :)

Reacties

Reacties

mam

leuk verhaal,zo zie je nog eens wat heel onder nemend, knap hoor

Susanne

Klinkt heel goed Ilona! Geniet ervan :)

lyan

Ik vond je bijzonder momentje met het hondje wel een goed verhaal:P haha.
Weer een ondernemende week, goed bezig!
Liefs

Lydia

Hey lieve zus,
De verhalen van jou vervelen niet hoor, geen week ziet het er hetzelfde uit. Ben blij dat je er zo van geniet en dat jij je plekje gevonden hebt. Jorrit vroeg al of je bijna weer thuis kwam, maar ja dat duurt nog wel eventjes... Ik mis je wel hoor. Kijk uit naar je volgende verhaal. Dikke kus van ons allemaal!!!!

Yvonne

Hi Ilona, nou ik vind je verhaaltjes super leuk. Iedere keer wanneer ik ze heb gelezen kijk ik weer uit naar je volgende avonturen. Ga dus vooral door. Geniet van het mooie weer es want hier wordt het steeds kouder.
groetjes en een dikke knuffel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active