ilonakloesen.reismee.nl

Ik ben hier alweer bijna een maand :)

Deze week heb ik niet echt bij gehouden wat ik allemaal precies heb gedaan, dus het word een kort verhaaltje..
Het is een beetje een andere soort week, als normaal, want we hadden een langer weekend vrij en de week begon pas om woensdag..
De foto's uploaden op deze website duurt ook erg lang, dus denk dat ik de foto's vanaf nu gewoon op facebook zet!

Maandag 3 november en dinsdag 4 november

Vanmorgen erg vroeg opstaan half 6 moest ik de trein nemen, hier een dorpje verderop, dus om half 5 s'ochtends ging mijn wekker! Helemaal alleen in het grote huis en pikke donker nog buiten. Even snel douchen, eten en dan 5 uur in de auto zitten. Iets voor 7 uur kwam ik aan op het centraal station in Melbourne city, was de verkeerde perron uitgestapt, dus moest nog heel stuk lopen voordat ik eindelijk bij de sint Paulus kerk was, waar we moesten verzamelen.
Zat in een busje met 17 mensen, uit verschillende landen.. erg leuk!
We zijn langs veel mooie bezienswaardigheden geweest namelijk;
The great ocean road, een mooie lange kronkel weg langs de oceaan en mooie stranden, nog door een rainforest gelopen, het leek wel een tropisch regenwoud! Wilde koala's(helaas zaten ze erg hoog in de boom te slapen, dus kon moeilijk een foto maken), kangeroo's en aparte volgels gespot, erg bijzonder om mee te maken..
12 apostelen en London Bridge! Het waren 2 leuke en mooie dagen, een erg leuke ervaring!
Vrijdag 7 november
Van Sally mocht ik kiezen, a day off of mee gaan naar een strawberry farm. Het leek mij wel gezellig om mee te gaan.. Ik ging mee met Sally, Ryder, Elissa en Haylee en we zouden daar de zus van Sally, Belinda ontmoeten en haar 2 kinderen en Nanny(oma) was ook gezellig mee!
Best leuk om aardbeien te gaan plukken!
Daarna zijn we naar een vet chique en luxe restaurant gegaan, waar meestal trouwerijen worden georganiseerd! Maar met dat eten maak je me niet zo blij! Het voorgerecht heb ik overgeslagen, ik lus veel maar gadsie dat hoef ik allemaal niet.. Het hoofdgerecht heb ik maar lam gegeten, alleen het vlees want die aparte groenten, waren niet echt lekker! Je maakt me toch blijer met gewoon een pizza of zoiets hihi
Rond 5 uur waren we thuis en voelde ik me toch niet zo lekker! De hele week waren de kids ook al verkouden, aan de diarree en aan het oven geven.. Dus het zat er al een beetje aan te komen dat de kans groot zou zijn dat ik ook ziek zou worden!
Dus vanaf 5 uur geslapen tot een uurtje of 12 uur s'nachts, eventjes wakker geweest.. toen dacht ik, ik voel me toch niet fit genoeg om een weekend actief te gaan leren surfen, dus ik heb ze maar een berichtje gestuurd om het helaas af te zeggen!
Nog wel verder geslapen, maar tot af en toe wel wakker geweest!
Zaterdag 8 november
Wel verkouden nog en wat hoofdpijn, maar het gaat gelukkig alweer wat beter!
Heb niet veel gedaan, maar had blijkbaar wel even mijn rust nodig
Zondag 9 november
Ik heb s'middags lekker even in mn bikini buiten in het zonnetje gelegen en heb om half 3 de auto genomen naar een dorpje hier verderop, om zo de trein naar Melbourne city te pakken.. Om 4 uur was ik daar en heb ik met nog een paar andere au pairs afgesproken, was erg gezellig.. Nog meer mooie uitzichten en winkeltjes gevonden, de stad zit vol verrassingen
Zal proberen volgende week weer wat beter bij houden wat ik doe..

Reacties

Reacties

lyan

Klinkt goed! Gelukkig kan ik de de berichten nu wel weer lezen. Doe maar even rustig, er mag gechilled worden;)
Zo te lezen heb je al veel mooie dingen gezien, super!
Ik wens je een hele fijne week en kijk er weer naar uit om je volgende verhaal te lezen.
Liefs Lyan

Fleur

Hee Iloon.. erg leuk om je verhalen te lezen.. fijn dat je het zo leuk hebt en leuke dingen doet! Benieuwd naar je volgende week. Have fun!! Xx

Dennis en Wendy

Wat vliegt de tijd he Iloon?! Je hebt weer super mooie foto's op Facebook geplaatst. Je kijkt vast nog steeds je ogen uit! De kindjes zijn ook al helemaal gek op je zo te zien. Logisch ook! Als er iemand een ster is met kinderen dan ben jij het wel ;)We kijken uit naar meer foto's en verhalen van je. Dikke kus en knuffel van ons

Helena

Hey meis! heb net al je verhalen gelezen, echt super leuk wat je allemaal meemaakt! ben echt trots op je dat je hebt besloten om erheen te gaan, vergeet je nooit meer! heb ook een vriendin die graag hetzelfde wil doen als jou dus als je me de naam of website zou kunnen vertellen van het au pair bedrijf zou dat super zijn :) xxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active