ilonakloesen.reismee.nl

Oeeeh nog 8 nachtjes slapen en dan zit ik in het vliegtuig.... Spannend!!

Lieve allemaal

Wink
!

Zoals de meesten van jullie wel weten gaat mijn grote droom werkelijkheid worden!
Ik vertrek dinsdag 14 oktober om 12 uur richting schiphol, mijn moeder en stiefvader gaan mij uitzwaaien en dan begint mijn grote avontuur! Om half 4 zit ik in het vliegtuig en vlieg ik naar Dubai, vanuit Dubai vertrek ik naar Perth en daarna nog naar Sydney. In Sydney kom ik woensdag 15 oktober om 6.10 aan, als alles goed loopt.

In Sydney heb ik een 3 introductie dagen. Ik ga andere au pairs (kanoveral vandaan komen)ontmoeten en daar kan ik ook mee afspreken om wat leuks te gaan doen in mijn vrije tijd. Krijg informatie over het land, de cultuur, mensen, de dagelijkse gewoontes van de mensen en een rondtoer met een bus door de stad.

Naar de 3 intorductie dagen te hebben gehad en bijgekomen van mijn jetlag begint mijn geweldige nieuwe avontuur bij mijn familie. Ze wonen in Lysterfield (Victoria) 30 km van Melbourne vandaan.

Mijn familie bestaat uit; Mama Sally, Pappa Baden, Ryder (word 5 jaar in januari), Elissa (Word 4 jaar in januari) en nogHalyee eenbaby van 7 maanden!

Ik heb er echt super veel zin in en vind het allemaal best spannend, voornamlijk om zn lange vliegreis in mijn eentje te moeten vliegen.

Ik probeer elke week een blog bij te houden om jullie allemaal enthousiast te vertellen wat ik mee maak, dat kan geweldige, leuke dingen zijn, maar ook minder leuke, vervelende dingen zijn.

Dit is mijn introductiefilmpje gericht naar mijn toekomstige familie, ik dacht misschien wel leuk om te bekijken voor jullie. Ik ben er erg trots op, gelukkig heb ik een goeie lieve vriend Erin Sonsma en die heeft me geholpen met dit geweldige filmpje

Smile

http://www.youtube.com/watch?v=_lqrSsaePLg&feature=youtu.be

Veel liefs, Ilona

Reacties

Reacties

Maud

Hee Ilona, ik ken je niet maar ik ben uitgekomen op jouw blog via travel active! Ik ben van plan om volgend jaar als au pair weg te gaan en ik ben erg benieuwd naar jouw verhalen, ik ga je zeker volgen! Goede reis en veel plezier

Ellen

Hey Ilona,
Wat een mooi introductie filmpje over jouzelf! Ik wens je een hele mooie en leerzame tijd toe! Ik ga je volgen ;) Liefs Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active